UNIGLOBE Smart Business Travel
travel simplified
Lees deze mail online.
 
Uniglobe Travel Holland
 
 
Inhoudsopgave
Hotelprijzen gedaald
Vlieg met Etihad Airways
Het UNIGLOBE glossy magazine
Ga met de trein naar uw meeting
Betalen voor uw stoel bij KLM
Wereldwijd onderzoek
TravelTipTop5
UNIGLOBE Smart Business Travel zakenreisnieuws
De tijden veranderen. Vroeger had je geen Facebook en zat er aan je telefoon nog een kabel. Een 'email' kon er wel een paar dagen over doen voordat deze bezorgd werd. Door de snelheid van nu is het ook makkelijker in contact te blijven met collega's waar zij ook ter wereld zijn. 

Wanneer er een vliegtuigongeluk of een ander tragische gebeurtenis heeft plaatsgevonden, gaan bij ons meteen alle bellen rinkelen. "Zijn er passagiers van ons aan boord?" of "Hebben wij reizigers in die stad zitten momenteel?" Het weten waar reizigers zitten heet Duty of care. Met de gebeurtenissen van afgelopen tijd is dit onderwerp erg actueel geworden. 

Wij vinden dit een belangrijk onderwerp en wij kunnen u daar ook verder in ontzorgen. Binnen no-time weten wij precies wie waar zit. Wilt u meer informatie over Duty of care? Neem dan contact met ons op.

Met geruststellende groeten,

UNIGLOBE Smart Business Travel

 
 
 
Hotelprijzen Europese hoofdsteden gedaald
Uit onderzoek blijkt dat de hotelprijzen in 15 Europese hoofdsteden in september 2015 gedaald zijn. Zo betaalde u gemiddeld in september 2014 per nacht 128 euro per kamer en in september 2015 betaalde u gemiddeld 3,60 euro minder per kamer per nacht. Londen en Warschau zijn de hardste stijgers met een stijging van 16,02% en 11,44%. Echter kost een gemiddelde overnachting in Warschau 77,73 euro terwijl in Londen u ruim 197 euro per nacht kwijt bent. Wilt u de volledige lijst zien van stijgers en dalers in de Europese hoofdsteden? Klik dan op lees meer.
  Lees meer
 
 
 
 
Met Etihad Airways ligt de wereld aan uw voeten
Etihad Airways, de luchtvaartmaatschappij uit Abu Dhabi, heeft een uitgebreid netwerk van ruim 90 bestemmingen. Twee keer per dag kunt u vanaf Amsterdam vliegensvlug naar uw bestemming vliegen. Met een korte overstap in Abu Dhabi komt u altijd uitgerust aan, dit komt door het comfort en service aan boord. Deze excellente service maakt van elke zakenreis een vijfsterrenreis. Heeft u uw volgende zakenreis al gepland? Neem dan contact met ons op, wij zorgen voor de beste verbinding.
  Lees meer
 
 
 
 
Glossy UNIGLOBE magazine speciaal voor u
Naast de maandelijkse nieuwsbrief maken wij speciaal voor u een glossy magazine dat twee keer per jaar verschijnt. Dit magazine staat vol met interessante nieuwtjes die uw zakenreizen alleen maar prettiger zullen maken. Ook geven wij de ins en outs van de diverse bestemmingen. In deze editie leest u meer onder andere meer over Kaapstad en Krakau. Wilt u de TravelEtc. in de toekomst ook ontvangen? Mail ons dan via sales@uniglobesbt.nl en meld u aan.

Via 'lees meer' kunt u de nieuwste TravelEtc. uitgave (#18) lezen.
  Lees meer
 
 
 
 
Met de trein naar uw zakenreisbestemming
Vanuit Amsterdam, Utrecht, Schiphol, Rotterdam en Arnhem kunt u direct met de trein naar uw buitenlandse zakenreisbestemming reizen. Vanaf uw opstapstation reist u binnen no-time naar Antwerpen, Brussel, Lille, Parijs, Düsseldorf, Keulen en Frankfurt. De stations van deze steden liggen allemaal in het centrum van de stad. Door de frequentie van de verbindingen kunt u gemakkelijk op één dag heen en weer reizen, dit is wel zo efficiënt. Wilt u meer informatie over reizen met de trein naar uw zakenreis? Neem dan contact met ons op of lees meer.
  Lees meer
 
 
 
 
Betalen voor uw stoel in de KLM economy class
Passagiers die bij KLM een scherp geprijsd intercontinentaal ticket boeken in economy class, kunnen vanaf 1 december alleen nog tegen betaling een stoel uitkiezen. De wijziging geldt voor vluchten die vanaf 26 januari 2016 worden gemaakt naar bestemmingen in Azië, Latijns-Amerika en het Caribisch gebied. Houders van een Flying Blue Silver, Gold of Platinum kaart kunnen nog altijd gratis een stoel kiezen. BlueBiz passagiers moeten echter wel betalen voor hun favoriete economy class stoel.
  Lees meer
 
 
 
 
Wereldwijd onderzoek onder Travel Managers
Uit een wereldwijd onderzoek onder ruim 350 Travel Managers blijkt dat de focus steeds meer op service ligt dan op besparingen. 75% van de ondervraagde Travel Managers zegt dat een verbeterde service van de zakenreispartner een manier is om besparingen in het reisbeleid te realiseren.
Nu zegt 52% van de respondenten dat besparingen op reizen het primaire doel was bij de keuze van een zakenreispartner. Andere bepalende factoren zijn: Duty of care (23%) en Traveler Service (16%).

Wij als UNIGLOBE Smart Business Travel kunnen met het hoogste service niveau de beste besparingen voor u realiseren. Door onze slimme inkoop bent u bij ons dus altijd het beste uit. Neem contact met ons op om te zien hoe wij nog meer besparingen voor u kunnen realiseren.
Bron: Travelmarketreport.com
 
 
 
 
 
TravelTipTop5: Hoeveel fooi moet ik geven?
U heeft het waarschijnlijk ook wel eens aan tafel meegemaakt; “Hoeveel fooi moeten we geven?” De ene tafelgenoot komt met een percentage en een andere is het daar dan niet mee eens. Hierdoor ontstaat discussie en verwarring.

UNIGLOBE Travel stuurt u graag goed voorbereid op zakenreis en daarom treft u hieronder een handig overzicht van de percentages fooi op uw zakenreisbestemming. Hiermee voorkomt vervelende discussies aan tafel en rare blikken van obers. Doe er uw voordeel mee!
  Lees meer
 
 
 
UNIGLOBE Smart Business Travel
UNIGLOBE Smart Business Travel
   
 
Profiel wijzigen
Privacy
Disclaimer
Afmelden
 
 
http://www.uniglobesbt.nl